Bani publici aruncaţi pe fereastră. CFR a plătit nu mai puţin de 2,7 milioane de lei pentru consolidarea a 150 de metri de cale ferată. După recepţia lucrării, pe porţiunea Valea Albă - Balota, au deraiat două trenuri în două săptămâni.
Executantul lucrării a fost o firmă din Braşov, care se pare că a subînchiriat lucrarea unei alte firme, cu sediul într-un apartament. Conform unui comunicat emis de CFR, sucursala Craiova nu a fost înştiinţată dacă firma contractantă pentru reabilitarea liniilor a subcontractat unele părţi din lucrare către alte societăţi.
Cei 150 de metri de cale ferată reabilitată sunt între staţiile Valea Albă şi Balota, din judeţul Mehedinţi. În plină desfăşurare a lucrărilor, la sfârşitul lunii noiembrie şi la începutul lunii decembrie, două trenuri care circulau pe tronsonul respectiv au deraiat.
Cauzele sunt în curs de investigare. De fiecare dată, reluarea în condiţii normale a circulaţiei feroviare a durat câteva ore.
(Sursa: digi24.ro) Bani publici aruncaţi pe fereastră. CFR a plătit nu mai puţin de 2,7 milioane de lei pentru consolidarea a 150 de metri de cale ferată. După recepţia lucrării, pe porţiunea Valea Albă - Balota, au deraiat două trenuri în două săptămâni.
Executantul lucrării a fost o firmă din Braşov, care se pare că a subînchiriat lucrarea unei alte firme, cu sediul într-un apartament. Conform unui comunicat emis de CFR, sucursala Craiova nu a fost înştiinţată dacă firma contractantă pentru reabilitarea liniilor a subcontractat unele părţi din lucrare către alte societăţi.
Cei 150 de metri de cale ferată reabilitată sunt între staţiile Valea Albă şi Balota, din judeţul Mehedinţi. În plină desfăşurare a lucrărilor, la sfârşitul lunii noiembrie şi la începutul lunii decembrie, două trenuri care circulau pe tronsonul respectiv au deraiat.
Cauzele