Platforma de livrare de mâncare foodpanda, susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume, încheie anul colaborând cu peste 120 de restaurante din București, aproape de trei ori mai multe decât în momentul lansării din luna septembrie.
Numărul mediu de comenzi înregistrate zilnic prin intermediul site-ului foodpanda sau al aplicației a crescut considerabil, fiind de patru ori mai mare în noiembrie față de luna anterioară.
Dacă la momentul lansării din luna septembrie, foodpanda semnase contracte de colaborare cu aproximativ 50 de restaurante din București, în prezent serviciul de food delivery include ofertele a peste 120 de restaurante și se pregătește de lansarea oficială în Cluj-Napoca, unde deja a semnat parteneriate cu cel puțin 25 de restaurante.
În plus, în momentul de față reprezentanții companiei poartă discuții deschise cu alte 70 de restaurante, atât din București, cât și din Cluj-Napoca, cu care speră să încheie contracte la începutul anului 2014.
“Începând cu luna noiembrie, s-a putut observa o creștere mai accentuată, atât a numărului de restaurante, cât și a comenzilor zilnice înregistrate prin intermediul platformei, iar noi vom continua să facem tot posibilul pentru a oferi cele mai bune servicii”, a spus Dan Macarie, Country Manager foodpanda.ro.
De altfel, de la începutul acestui an, foodpanda s-a extins în 21 de țări. Pentru anul următor, foodpanda România își propune continuarea creșterii numărului de comenzi și de restaurante înregistrate în platformă, precum și consolidarea poziției de lider de piață la nivel național în sectorul platformelor de livrare de mâncare. În acest sens, în luna ianuarie va avea loc lansarea oficială a serviciului de food delivery în Cluj-Napoca, iar în următoarele patru luni serviciul va fi lansat și în alte orașe mari din România.
foodpanda.ro