Retailerul german Lidl, intrat pe piaţa locală după preluarea lanţului de magazine de tip discount Plus în noiembrie 2010, are printre cele mai mici preţuri din comerţul local pe anumite categorii, potrivit unei analize a Consiliului Concurenţei.
Consiliul Concurenţei a transmis ieri raportul privind prezenţa Lidl în România după preluarea magazinelor Plus, un raport finalizat la trei ani după aprobarea tranzacţiei. În urma analizei pornite din oficiu de Concurenţă, instituţia prezintă situaţia businessului Lidl fără a menţiona probleme legate de poziţie dominantă în raport cu furnizorii sau concurenţii.
Infografice ZF Corporate: mărci private
„Tendinţa generală a Lidl a fost una de scădere de la un nivel superior al preţului aplicat de Plus, înaintea realizării operaţiunii. Mai mult, pe majoritatea categoriilor analizate şi pe majoritatea pieţelor geografice, preţul mediu aplicat de Lidl a scăzut, în anumite situaţii chiar sub cel al concurenţilor sau cel aplicat de Kaufland (companie-soră, ambele lanţuri făcând parte din grupul Schwarz - n. red.).“ Continuarea pe ZFCorporate
Retailerul german Lidl, intrat pe piaţa locală după preluarea lanţului de magazine de tip discount Plus în noiembrie 2010, are printre cele mai mici preţuri din comerţul local pe anumite categorii, potrivit unei analize a Consiliului Concurenţei.
Consiliul Concurenţei a transmis ieri raportul privind prezenţa Lidl în România după preluarea magazinelor Plus, un raport finalizat la trei ani după aprobarea tranzacţiei. În urma analizei pornite din oficiu de Concurenţă, instituţia prezintă situaţia businessului Lidl fără a menţiona probleme legate de poziţie dominantă în raport cu furnizorii sau concurenţii.
Infografice ZF Corporate: mărci private
„Tendinţa generală a Lidl a fost una de scădere de la un nivel superior al preţului aplicat