Reţelele străine din comerţul modern au apăsat şi în 2013, pentru al treilea an consecutiv, pedala de acceleraţie, deschizând 255 de magazine şi angajând circa 4.000 de oameni.
Într-o perioadă în care consumul nu dă semne de revenire, iar investiţiile străine abia trec de 2 mld. euro anual, jucătorii din comerţul modern au rămas printre puţinii care încă pompează bani în economie, peste 200 de milioane de euro anul acesta, şi care încă mai angajează.
În ultimii ani reţelele de comerţ modern au deschis între 150 şi 250 de magazine pe an, mai multe decât în anii de boom. Spre deosebire de acea perioadă însă, deschiderile sunt în principal de supermarketuri şi magazine de tip discount, lanţurile de hipermarketuri şi de cash&carry stând în expectativă. Continuarea pe ZFCorporate
Reţelele străine din comerţul modern au apăsat şi în 2013, pentru al treilea an consecutiv, pedala de acceleraţie, deschizând 255 de magazine şi angajând circa 4.000 de oameni.
Într-o perioadă în care consumul nu dă semne de revenire, iar investiţiile străine abia trec de 2 mld. euro anual, jucătorii din comerţul modern au rămas printre puţinii care încă pompează bani în economie, peste 200 de milioane de euro anul acesta, şi care încă mai angajează.
În ultimii ani reţelele de comerţ modern au deschis între 150 şi 250 de magazine pe an, mai multe decât în anii de boom. Spre deosebire de acea perioadă însă, deschiderile sunt în principal de supermarketuri şi magazine de tip discount, lanţurile de hipermarketuri şi de cash&carry stând în expectativă. Continuarea pe ZFCorporate