• O familie a trait un adevarat cosmar dupa ce a fost nevoita sa astepte peste cinci ore o noua cursa spre Aeroportul International Iasi • Oamenii au fost batjocuriti, tratati cu indiferenta si aproape obligati sa plateasca o noua cursa pentru a putea ajunge acasa in siguranta
Un nou scandal in jurul companiei aeriene TAROM. Doua iesence care urmau sa soseasca de la Londra la Iasi au ajuns sa fie umilite de reprezentantii companiei aeriene, dupa ce aeronava a aterizat la Bucuresti din cauza cetii de pe aerogara ieseana. Zborul de pe 18 decembrie, ce urma sa aterizeze la Iasi in jurul orei 5.05 dimineata, a fost redirectionat catre Capitala, pe Aeroportul Otopeni. Timp de mai multe ore, cele doua iesence, mama si fiica, au asteptat in perimetrul Aeroportului Otopeni o noua oportunitate de a ajunge la Iasi. Si in loc sa-i ajute pe pasageri, reprezentantii companiei aproape ca i-au obligat sa plece pe banii lor fie cu autocarul, fie cu o alta cursa.
"Cursa Londra - Iasi a fost redirectionata pe aeroportul din Bucuresti. Motivul a tinut de ceata. Dar interesant e ca si la Bucuresti era ceata la fel ca si la Iasi. Pe langa faptul ca ei nu vor sa dea detalii despre cum se rezolva situatia, sunt foarte recalcitranti cand sunt intrebati sau ne trimit sa cerem despagubiri. Rudele mele mi-au transmis apoi ca de acolo, atunci cand au coborat, stiind ca este doar o escala, au fost lasate de izbeliste. Li s-a urat drum bun, li s-a spus sa se descurce. Au stat in aeroport timp de aproape trei ore pana cand a aparut o oportunitate de plecare spre Iasi. Culmea, nu numai ca nu au fost urcati in urmatorul avion, ci au fost trimisi pana la Billa, in zona Baneasa, unde ar fi trebuit sa-i astepte niste autocare. Si asta s-a aflat foarte tarziu, dupa indelungi negocieri cu cineva de acolo. Nu li s-a spus cu ce sa mearga, nici daca li se va deconta ceva, ci pur si si