„Din semnalele pe care le avem pana acum, de la clientii nostri si din piata, vom avea o stagnare in 2014 la nivel de investii media, nivel pe care noi il estimam la putin sub 300 de milioane de euro. Stagnarea bugetelor este o consecinta a unei tendinte de stabilizare a consumului, tratata insa cu precautie de clienti. De asemenea, chiar daca anul viitor este unul electoral, uitandu-ma la anii electorali precedenti, nu va exista decat un impact marginal in volumul total al investiilor in publicitate”, a explicat Iavorschi.
Managerul a adaugat ca precautia din piata va afecta atat valoarea bugetelor de media cat si mixul de canale propus de agentii si acceptat de clienti.
„Cred ca vom avea in continuare un mix dominat de TV si digital, dar vom fi probabil matorii unui proces de <
Investitiile in publicitate pe televiziune inseamna in jur de 60% din totalul bugetelor de promovare de aproape 300 de milioane de euro pentru acest an. Pe locul al doilea, se afla internetul cu o cota de piata de circa 15%.
Citeste si:Leo Burnett: Trebuie sa avem indrazneala de acum zece ani. Sa nu ne mai ascundem dupa focus grupuriStarcom: RCS&RDS si Antena 1 au amortizat cel mult jumatate din cele 102 mil. euro platite in 2008 pentru Liga 1Starcom MediaVest Group investeste 300.000 euro in IT si sisteme de securitate a informatiei
Starcom MediaVest Group are 35 de angajati si peste 30 de clienti printre care cei mai mari sunt din industria bunurilor de larg consum, farma si IT. Printre conturile gestionate de agentie se numara Heineken, Samsung, Procter & Gamble, Avon, Roche Diabetes Care Romania, Pernod Ricard, Pambac Bacau.Starcom mizeaza in 2014 pe digital, proiecte speciale si analiza