La momentul scrierii acestei cărţi, piaţa publicitară globală era estimată la peste 400 de miliarde de dolari, cu mii de jucători mai mici sau mai mari, cu o influenţă pe cât de neaşteptată, pe atât de neclară asupra vieţii noastre cotidiene.
Adland este tărâmul neexplorat al publicitătii, pe care Mark Tungate îl cartografiază dintr-o perspectiva inedită, globală. Peisajul este extrem de schimbător, personajele care-l locuiesc - extrem de eterogene, iar parcursul a ceea ce am ajuns sa numim astăzi industria publicitară se dovedeşte a fi o adevărată aventura. De la Bill Bernbach la David Ogilvy, de la Sir Alan Parker la John Hegarty, de la Maurice Bleustein la Maurice Lévy, suntem purtaţi pe urmele pionierilor epocii de aur a publicitaţii din anii '50–'60 şi introduşi în birourile marilor directori de creaţie din zilele noastre.
La momentul scrierii acestei cărţi, piaţa publicitară globală era estimată la peste 400 de miliarde de dolari, cu mii de jucători mai mici sau mai mari, cu o influenţă pe cât de neaşteptată, pe atât de neclară asupra vieţii noastre cotidiene.
Adland este tărâmul neexplorat al publicitătii, pe care Mark Tungate îl cartografiază dintr-o perspectiva inedită, globală. Peisajul este extrem de schimbător, personajele care-l locuiesc - extrem de eterogene, iar parcursul a ceea ce am ajuns sa numim astăzi industria publicitară se dovedeşte a fi o adevărată aventura. De la Bill Bernbach la David Ogilvy, de la Sir Alan Parker la John Hegarty, de la Maurice Bleustein la Maurice Lévy, suntem purtaţi pe urmele pionierilor epocii de aur a publicitaţii din anii '50–'60 şi introduşi în birourile marilor directori de creaţie din zilele noastre.