Reţeaua de socializare Facebook a trecut, în acest an, pe locul al doilea în topul veniturilor din publicitate digitală în SUA, situându-se după motorul de căutare Google, potrivit datelor EMarketer, citate de Bloomberg.
Însă, Facebook a devansat Yahoo şi Microsoft, urcând pe poziţia secundă cu venituri de 3,17 miliarde de dolari.
În anul 2012, reţeaua de socializare se situa pe locul patru după Google, Yahoo! şi Microsoft.
Compania generează mai mult de jumătate din venituri prin distribuţia de spoturi publicitare pe dispozitive mobile.
În această săptămână, Facebook a început să testeze introducerea de spoturi video distribuite către utilizatori.
Google a atras în acest an 17 miliarde de dolari din bugetele alocate publicităţii digitale în Statele Unite.
F.A. Reţeaua de socializare Facebook a trecut, în acest an, pe locul al doilea în topul veniturilor din publicitate digitală în SUA, situându-se după motorul de căutare Google, potrivit datelor EMarketer, citate de Bloomberg.
Însă, Facebook a devansat Yahoo şi Microsoft, urcând pe poziţia secundă cu venituri de 3,17 miliarde de dolari.
În anul 2012, reţeaua de socializare se situa pe locul patru după Google, Yahoo! şi Microsoft.
Compania generează mai mult de jumătate din venituri prin distribuţia de spoturi publicitare pe dispozitive mobile.
În această săptămână, Facebook a început să testeze introducerea de spoturi video distribuite către utilizatori.
Google a atras în acest an 17 miliarde de dolari din bugetele alocate publicităţii digitale în Statele Unite.
F.A.