Consumatorii vor dicta viitorul televiziunii, obligând companiile de media şi divertisment să dezvolte relaţii mai strânse cu audienţa, potrivit Studiului EY Future of Television - Media & Entertainment.
Potrivit unui comunicat remis redacţiei, studiul EY identifică şase tendinţe care vor influenţa viitorul televiziunii pe măsură ce industria se pregăteşte să facă faţă unei schimbări majore în materie de monetizare şi structuri narative (storytelling), prin dezvoltarea unei game extinse de noi canale, noi platforme, noi dispozitive şi noi experienţe.
"Se evidenţiază, de asemenea, necesitatea măsurării mai detaliate de către companiile de media şi divertisment a comportamentului de vizionare, pentru a putea crea experienţe mai interactive, mai multă mobilitate şi o mai bună adaptare a conţinutului la nevoile şi interesele specifice ale telespectatorilor", potrivit sursei citate.
Rezultatele sondajului EY se bazează pe analiza a mii de ore de interviuri realizate cu executivi şi lideri din companii de media şi divertisment din întreaga lume.
Companiile de media şi divertisment vor trebui să dezvolte o relaţie mult mai apropiată cu telespectatorii pentru a crea o interacţiune mai puternică atât prin experienţa de vizionare a conţinutului cât şi prin publicitate.
Elena Badea, Director de Marketing, EY România, a declarat: "Nu este vorba doar despre a facilita vizualizarea de conţinut pe mai multe tipuri de platforme. Este vorba, mai degrabă, despre a crea experienţe printr-un conţinut puternic personalizat, deoarece relaţia dintre conţinut şi telespectator va fi din ce în ce mai complexă şi are potenţialul de a deveni tot mai profitabilă".
F.A.
Cele şase tendinţe identificate de studiu care vor determina viitorul televiziunii sunt:
1. Structurile narative (storytelling-ul) vor evolua pentru a valorifica mai bine medi