• Masinile aduse din Rotterdam au o saptamana de cand au fost scoase pe strazile din Iasi, iar calatorii si-au facut deja o parere despre cele 40 de autobuze second hand
Ultimele achizitii din garajul RATP Iasi au trecut cu bine de prima saptamana, dupa ce au fost scoase la strada. Autobuzele DAF Aliance City s-au dovedit a fi fiabile pentru cei care folosesc transportul public. Iesenii care au calatorit cu masinile de culoare crem au observat, in primul rand, ca acestea nu sunt galagioase, precum majoritatea autobuzelor RATP, si au podeaua joasa, facilitand urcarea si coborarea.
"Sunt mai bune decat celelalte, acum sa vedem cat o sa tina, ca tot timpul este cineva care taie si mazgaleste. Galagia e mai mica decat la autobuzele albastre. Si pentru noi, astia mai batrani, e mai usor sa urci in masinile astea crem", a spus Maria Raileanu, pensionara din Iasi.
Si soferii care conduc DAF-urile s-au aratat multumiti de noile autobuze, dupa ce le-au manevrat in primele curse. Angajatii RATP spun ca diferenta fata de celelalte masini se simte in special la puterea motorului si la directie.
"Pleaca mai repede de pe loc. Asta conteaza, pentru ca se opreste de multe ori in statii si la semafor. In rest se simte ca e motorul mai puternic si nu face asa mult zgomot de la pernele de aer", spune un sofer angajat al RATP Iasi. Usile masinilor DAF Alliance City B96 sunt culisante, podeaua este joasa, iar in timpul stationarii, autobuzele se apleaca in partea statiei pentru a usura imbarcarea calatorilor. Masinile au un sistem triplu de ventilatie. In autobuze vor fi montate camere video de supraveghere.
• Masinile aduse din Rotterdam au o saptamana de cand au fost scoase pe strazile din Iasi, iar calatorii si-au facut deja o parere despre cele 40 de autobuze second hand
Ultimele achizitii din garajul RATP Iasi au trecut cu