BlackBerry are un nou director, deocamdată interimar, şi acesta vrea să aducă, într-un fel sau altul, compania pe o linie de plutire. Cea mai nouă idee e să îşi producă telefoanele la aceeaşi companie care livrează anual milioanele de smartphone-uri iPhone ale Apple.
La final de trimestru apar nişte cifre care strică dispoziţia directorilor de companii listate la bursă. Au apărut şi pentru BlackBerry, iar imaginea de ansamblu nu e deloc bună pentru canadieni. Compania condusă acum de John Chen, după concedierea lui Thorsten Heins, a vândut doar 1,9 milioane de telefoane în al treilea trimestru, faţă de 3,7 milioane în ultimul trimestru, notează Engadget.
Pe lângă aceste cifre, a venit şi anunţul mai mare. Compania a încheiat un parteneriat cu Foxconn - compania care se achită şi de asamblarea iPhone-ului - pentru următorii cinci ani. Conform declaraţiilor oficiale, acordul îi va ajuta pe canadieni să taie din costurile de fabricaţie, sporindu-şi eficienţa. Fabricile Foxconn în care vor fi create viitoarele telefoane sunt în Indonezia şi Malaezia, iar livrările încep din 2014. Până atunci, în 2013, BlackBerry a pierdut circa 2,6 miliarde pe dispozitive BB 10 nevândute.
Mai mult, compania porneşte în noul an cu următoarele divizii: Servicii Enterprise, Mesagerie (aici, BBM este un produs puternic), QNX (din care a derivat BlackBerry 10), şi Dispozitive. Astfel, BlackBerry speră că va reuşi să gestioneze mai bine dezvoltarea şi să recupereze din timpul pierdut în ultimii ani. Cât despre BBM, compania anunţă că are deja 40 de milioane de utilizatori pe Android şi iOS, după ce abia în urmă cu două luni a lansat aplicaţia.
Urmăreşte-ne şi pe Facebook - Tech Adevărul. Discutăm şi dezbatem acolo. https://t.co/sE0Bm2vxzZpic.twitter.com/weed5vaH1l— Tech Adevărul (@TechAdevarul) December 15, 2013
Află mai multe despre BlackBerry:
Calul