Traseul care va fi modernizat incepand cu primele luni ale anului viitor se întinde pe o distanta de 2,7 kilometri între intersectia Bucsinescu si Calea Chisinaului, lucrarile urmând sa includa schimbarea sinei, modernizarea retelei de fir contact si reabilitarea podului de peste Bahlui.
"Municipalitatea a atribuit firmei Pod Proiect realizarea documentatiei tehnice ce va presupune efectuarea de studii geotehnice si topometrice, documentatii tehnice si caiete de sarcini. Pe lânga documentatia tehnica, va fi întocmit si un studiu de circulatie, care va studia caracterul fluxului de circulatie, elemente geometrice si numarul de benzi pe sens, viteza de circulatie si procentul de vehicule grele", sustin oficialii Primariei Iasi.
La nivelul Iasului, calea de rulare a tramvaielor are o lungime de aproape 80 kilometri, cale simpla. Inlocuirea caii de rulare de pe Tudor Vladimirescu va face legatura între alte doua mari proiecte de refacere a sinelor. Pe de o parte, se afla segmentul Copou – Piata Unirii – Cuza Voda – Elena Doamna, finalizat în luna august, iar pe de alta parte va fi cel cuprins între Nicolae Iorga – Tesatura – Calea Chisinaului – Metalurgie – Doi Baieti, demarat în septembrie.
Traseul care va fi modernizat incepand cu primele luni ale anului viitor se întinde pe o distanta de 2,7 kilometri între intersectia Bucsinescu si Calea Chisinaului, lucrarile urmând sa includa schimbarea sinei, modernizarea retelei de fir contact si reabilitarea podului de peste Bahlui.
"Municipalitatea a atribuit firmei Pod Proiect realizarea documentatiei tehnice ce va presupune efectuarea de studii geotehnice si topometrice, documentatii tehnice si caiete de sarcini. Pe lânga documentatia tehnica, va fi întocmit si un studiu de circulatie, care va studia caracterul fluxului de circulatie, elemente geometrice si numarul de benzi pe sens, vi