Hidroelectrica taie din salariile nesimtite. Compania va castiga inca 23 de milioane de euro din scaderea salariilor si a bonusurilor acordate angajatilor. Dupa ce a fost capusata ani la rand de contracte oneroase, dar si secatuita de costurile interne prea mari, Hidroelectrica a mai facut un pas pentru conservarea profitului. Compania a incheiat ieri un acord cu sindicatele pentru reducerea salariilor. De la 5.200 de lei, salariul mediu brut pe angajat, la momentul intrarii companiei in insolventa, s-a ajuns la un salariu de 4.600 de lei, incepand cu iunie 2013. Vrei sa ii surprinzi de Craciun? Trimite-le o urare personalizata! Prin noul acord, compania castiga 23 de milioane de euro, ca urmare a reducerii suplimentare a salariului mediu pe angajat si a diminuarii unor bonusuri, informeaza EVZ.
Romania a trecut pragul de 600 km de autostrada. Cat de greu am ajuns aici si ce au facut altii. Dupa inaugurarea celor 60 de km de autostrada de pe tronsonul Orastie-Sibiu, Romania a depasit pragul de 600 de kilometri de autostrada. Intr-un sfert de secol, am construit aproape 500 de kilometri. Compania de Autostrazi a deschis traficului 60 de noi kilometri de autostrada in aceasta saptamana. Este vorba despre trei tronsoane de pe coridorul IV paneuropean, intre Sibiu si Orastie, ceea ce duce numarul kilometrilor de autostrada din Romania peste pragul de 600. Totusi, la aproape un sfert de secol de la caderea comunismului, Bucurestiul nu este inca legat, pe autostrada, de nici o capitala europeana. Mai mult, nici provinciile istorice ale tarii nu sunt legate intre ele de o autostrada. In 1990, Romania avea doua tronsoane de autostrada finalizate, intre Bucuresti si Pitesti si intre Fetesti si Cernavoda. Zece ani mai tarziu, Romania avea aceiasi 113 kilometri de autostrada. Peste alti 10 ani, in anul 2010, Romania avea 350 de kilometri de autostrada, potrivit celor