Facebook a trecut anul acesta prin numeroase schimbări, care au câştigat încrederea investitorilor, dar şi furia utilizatorilor. Încă din primele zile ale lui 2013, Facebook a introdus un nou look şi noi funcţionalităţi. Fără îndoială, în 2014 reţeaua lui Zuckerberg va continua schimbările. Aceasta este prima parte a schimbărilor - cele făcute până în iunie.
15 ianuarie - un nou mod de a căuta pe Facebook - Graph Search Mark Zuckerberg trebuia să schimbe modul cum căutăm lucrurile pe Facebook şi, împreună cu Lars Rasmussen au introdus Graph Search. Acesta este un sistem prin care putem căuta lucruri specifice despre prieteni sau locuri. Deşi nu este atât de folosit, pentru că nici nu a fost extins spre alte limbi, sistemul a fost modul prin care Facebook a deschis accesul către mai mulţi oameni - nimeni nu se mai poate ascunde în Graph Search, dar putem să ne limităm informaţiile pe care le oferim îîn News Feed. Prima versiune de Graph Search ne permitea să căutăm persoane, fotografii (Photos taken in Vama Veche, de exemplu), locuri, interese (muzică, filme sau jocuri).
7 martie - un nou News Feed Noua versiune a fluxului de ştiri s-a concentrat pe poze mai mari şi pe noi algoritmi. A fost problematic. Nu a fost doar o schimbare vizuală. De asemenea, Facebook a încercat să introducă prin acest News Feed direcţiile sociale pe care voia să meargă. Astfel, aplicaţiile cum ar fi cele de muzică au fost conectate, Instagram şi altele. Cu toate acestea, nu au fost de interes. Lucrurile care au fost adăugate pe parcurs a fost posibilitatea de a introduce un post prin Embed pe orice site, videoclipurile care pornesc automat (pe final de an), dar şi algoritmul nou, care nu mai punea toate postările în News Feed, ci doar cele de la prietenii cu care interacţionăm cel mai mult.
13 martie - un Timeline îmbunătăţit Modul cum arată Facebook acu