Consumatorii vor dicta viitorul televiziunii, obligând companiile de media şi divertisment să dezvolte relaţii mai strânse cu audienţa, arată studiul EY Future of Television – Media & Entertainment, citat de revista "Capital"...
Studiul identifică şase tendinţe care vor influenţa viitorul televiziunii pe măsură ce industria se pregăteşte să facă faţă unei schimbări majore în materie de monetizare şi structuri narative (storytelling), prin dezvoltarea unei game extinse de noi canale, noi platforme, noi dispozitive şi noi experienţe.
Iata cateva idei interesante care se regasesc in studiul citat:
Structurile narative (storytelling-ul) vor evolua pentru a valorifica mai bine mediul reprezentat de platformele multiple. Ecranul utilizat cel mai des nu va mai fi cel definit de dimensiune, ci va fi acel ecran care va fi capabil să capteze atenţia. Metadatele care permit sincronizarea între ecrane vor deveni facilitatoare cheie.
Ecranele omniprezente vor solicita o mobilitate mai mare a conţinutului. Pe măsură ce apar tot mai multe ecrane în tot mai multe locuri – de la spaţiile de acasă, până la vehicule sau spaţiile publice – vom asista la o creştere a cererii pentru conţinut care să poată urma telespectatorul oriunde merge acesta.
Dinamica socială şi experienţele sociale colective vor determina o creştere a vizualizărilor asociate evenimentelor. Chiar dacă vizualizarea devine din ce în ce mai fragmentară, consumatorii vor dori, pe mai departe, să facă parte din experienţele sociale colective, telespectatorii vor dori să fie incluşi în această experienţă şi se vor întoarce în faţa ecranului.
Inovaţia în materie de descoperiri de noi programe şi de noi tipuri de telecomenzi va duce la definirea unor tehnici care să optimizeze căutarea de programe relevante. Cu ajutorul tabletelor şi a altor dispozitive, căutarea şi descoperirea de prog