VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 3, SEMIFINALA a fost lider de audienţă, potrivit datelor înregistrate de Kantar Media. ProTv informează că în minutul de aur al show-ului, care s-a înregistrat la 21.14, aproape două milioane şi jumătate de telespectatori au urmărit emisiunea.
Aseară la VOCEA ROMÂNIEI s-au ales cei patru finalişti din SEZONUL 3, într-o semifinală în care românii au avut parte de avanpremiera Crăciunului, cu tot cu colinde, cadouri şi chiar o vizită-surpriză din partea lui Moş Crăciun, iar Pro Tv a fost lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public. Adrian Nour, artistul complet din echipa Smiley, Mihai Chiţu, vocea de aur a lui Brenciu, Sânziana Niculae, rebela talentată din echipa lui Moga şi Marius Marin, “Gerard Butler de România” din echipa Loredanei sunt cele patru voci inconfundabile care au reuşit să îşi câştige locul în finala de la VOCEA ROMÂNIEI, din 26 decembrie.
Conform Kantar Media, în intervalul orar 20:30 – 00:49 în care a fost difuzată VOCEA ROMÂNIEI, Pro Tv a reuşit să obţină un rating mediu de 10,2 puncte şi 25,9% cotă de piaţă pe segmentul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, de peste două ori mai mult decât Antena 1, principalul competitor, care a înregistrat 4,6 puncte de rating şi 11,8% sare.
La nivelul publicului din mediul urban, Pro Tv a fost lider de audienţă cu o medie de 9,5 puncte de rating şi 21,6% cotă de piaţă, urmat de Antena 1, care a înregistrat cifre de două ori mai mici: 4,1 puncte de rating şi 9,3% share.
Şi în ceea ce priveşte populaţia întregii ţări, VOCEA ROMÂNIEI a fost aseară preferata telespectatorilor, iar postul din Pache Protopopescu a înregistrat 9,0 puncte de rating şi 20,3% share, mai mult de dublu faţă de Antena 1, ocupanta celui de-al doilea loc în clasamentul audienţelor, cu 4,0 puncte de rating şi 9,0% share.
VOCEA ROMÂ