Un cititor al GdS ne-a sesizat faptul că, în vară, a cumpărat un ceas în valoare de 650 de lei de la magazinul B&B Collection din Craiova. Deşi îl avea de doar câteva săptămâni, cu o garanţie de doi ani, ceasul s-a stricat nu o dată, nu de două ori, ci de trei ori la rând. În primele două cazuri, el a fost reparat la service-ul din Bucureşti al magazinului, iar la a treia „abatere“, clientul a rămas surprins când a primit răspunsul expertizei: trebuie să plătească 300 de lei pentru o reparaţie. Chiar dacă testul de etanşeitate al ceasului a ieşit pozitiv, fără probleme, în interiorul ceasului a fost găsită... apă.
Craioveanul Radu Cristescu, cititor al Gazetei de Sud, ne-a sesizat faptul că ceasul pe care l-a cumpărat pe 31 mai de la firma B&B Collection din Craiova, în valoare de 650 de lei (redus de la 1.300 de lei), cu o garanţie de doi ani, s-a stricat de trei ori. După două reparaţii reuşite la service-ul din Bucureşti, la cea de-a treia, clientul a fost notificat că reparaţia îl costă 300 de lei pentru că nu a respectat regulile de folosire a produsului. Mai mult, cu toate că testul de etanşeitate a ieşit pozitiv, în ceas s-a găsit apă, deşi el rezistă la 100 de metri sub apă, conform specificaţiilor tehnice.
Stricat de trei ori în aproximativ trei luni
„După vreo trei săptămâni de când l-am cumpărat, ceasul s-a oprit prima dată. L-am trimis la Bucureşti, au zis că a fost bateria defectă. Credibil, în sfârşit, probabil că stau mult prin magazin şi se consumă bateria. A venit din reparaţie, după trei săptămâni iar s-a defectat, iar l-am trimis la reparat, a stat mai mult, a depăşit termenul prevăzut în certificat, de 15 zile lucrătoare. După ce le-am trimis e-mail, mi-au zis că a doua zi îmi vine ceasul. A venit, dar fără nici un motiv, adică nu au specificat că ar fi avut ceva. După încă vreo trei săptămâni - o lună, iar s-a oprit. L-am trim