Nici nu au venit zăpezile mari și cei din teritoriu au și cerut demisia șefului Companiei Naționale pentru Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR), Narcis Neaga. Motivul: pe autostrada Sibiu - Orăştie a avut loc un acident în care au fost implicate 31 de maşini, pentru că șoferii nu au adaptat viteza, pe carosabil era polei, iar vizibilitatea era redusă din cauza ceții. După producerea accidentului, șeful Companiei a anunțat că demarează ancheta ”poleiul și ceața”, iar mâine ar urma ca premierul să facă o vizită la CNADNR, potrivit surselor EVZ. Ziarul Evenimentul Zilei vă prezintă pe cine au angajat mai marii de la drumuri să curețe șoselele de zăpadă și polei în această iarnă.
Vicepreşedintele Consiliului Judeţean Alba Florin Roman cere demisia directorului CNADNR, Narcis Neaga, pe care îl acuză că este vinovat de tamponările în lanţ produse pe autostrada Sibiu - Orăştie, în care au fost implicate 31 de maşini pentru că "a atribuit în mod absolut iraţional deszăpezirea".
Ziarul Evenimentul Zilei a dezvăluit, în ediția de ediția tipărită din 1 noiembrie, cine a câștigat primele contracte în valoare de 71,6 de milioane € pentru a deszăpezi România. Ulterior, CNADNR a alocat alte zeci de milioane de euro.
Cert este că, Compania de Drumuri a atribuit, nu prin licitaţie deschisă, ci prin negociere directă, primele contracte pentru deszăpezire. Valoarea totală a contractelor încheiate este de 71,6 milioane de euro. Printre firmele câştigătoare se numără şi unele care au lăsat România sub nămeţi, anii trecuţi.
Întrebat de reporterii EVZ, în luna octombrie, cât de pregătită este Compania pentru deszăpezire, directorul care are în subordinea această problemă și care este și consilierul lui Narcis Neaga, Florin Dascălu, a replicat, : „Suntem mai pregătiți ca cei de dinainte. O să vedeți, avem stocuri de sare și nisip, utilaje, tot ce ne trebuie. O să ved