UPDATE 11:18 Ieşită din hibernare (ProSport aşteaptă şi acum un răspuns la două adrese oficiale trimisă în urmă cu trei luni), conducerea RCS-RDS a dat publicităţii un comunicat stufos, plin de detalii tehnice, însă care nu lămureşte cîteva lucruri importante:
1. Dacă într-adevăr, Eurosport ar fi introdus un canal Eurosport 2 Romania pe platformele din Ungaria, Cehia şi Slovacia fără acordul RCS, provocînd nemulţumirea abonaţilor din acele ţări, ce vină au abonaţii RCS-RDS din România? Ei urmăreau prima repriză a meciului Liverpool - Cardiff pe Eurosport, nu pe Eurosport 2 la care fac referire cei de la RCS. Comunicatul de mai jos nu explică în niciun fel de ce abonaţii companiei din România au rămas cu ochii în soare în minutul 44 al meciului. Cum rămâne cu milioane de abonaţi din România afectaţi?
2. De ce Serviciul Clienţi de la RCS-RDS i-a anunţat, la ora 15:40, pe reporterii ProSport că "nu avem idee despre ce se întîmplă, nu a fost făcută nicio reclamaţie pînă în acest moment"? Dacă un milion de abonaţi din alte ţări au fost grav afectaţi, RCS RDS ar fi trebuit să ştie deja în acel moment că există o problemă extrem de seriosă.
3. Deşi prima repriză a meciul a fost transmisă pe Eurosport, RCS-RDS invocă un canal Eurosport 2 Romania, fără a spune însă în ce fel a afectat acest canal abonaţii din Ungaria, Cehia şi Slovacia. De ce nu precizează clar cei de la RCS-RDS ce se transmitea pe acest Eurosport 2 Romania? În comunicat se insinuează că ar fi fost vorba de Premier League.
UPDATE 10:45 RCS & RDS a emis un comunicat oficial în care îşi exprimă punctul de vedere în legătură cu evenimentele ce au dus la întreruperea transmisiunii partidei Liverpool - Crdiff, după prima repriză.
Operatorul de cablu mută întreaga responsabilitate în curtea Eurosport, care ar fi efectuat modificări ce au "afectat grav peste 1 milion de abonaţi