Hervé de Froment, managerul care conduce de la începutul anului operaţiunile Nestlé de pe plan local, spune că de la jumătatea anului 2012 comerţul modern a avut o evoluţie bruscă în detrimentul celui tradiţional şi că cele mai afectate sunt produsele „de impuls“ precum napolitanele şi pliculeţele de cafea solubilă.
„Dacă un consumator are nevoie de aceste produse de câteva ori pe zi, va merge la un magazin apropiat să le cumpere. Dacă ai 400 de ocazii de a vedea aceste produse în magazin sunt 400 de ocazii de a le cumpăra din impuls, ceea ce nu se întâmplă în comerţul modern“, spune şeful Nestlé, care observă însă că reatilul tradiţional pierde teren în faţa magazinelor moderne.
Hervé de Froment subliniază că acest lucru afectează activitatea companiei şi că reprezintă o mare provocare pentru businessul Nestlé, mai ales pentru că expansiunea comerţului modern se face mai rapid decât în alte ţări.
„Am observat că această trecere de la comerţul modern la cel tradiţional este cea mai rapidă din Europa de Est. În celelalte ţări această evoluţie se face mai încet. Şi trebuie să ne adaptăm oferta de produse pentru că acum oferta noastră nu se potriveşte cu această nouă realitate şi trebuie să ajutăm comerţul tradiţional să crească pentru că avem nevoie de el.“ Continuarea pe ZFCorporate
Hervé de Froment, managerul care conduce de la începutul anului operaţiunile Nestlé de pe plan local, spune că de la jumătatea anului 2012 comerţul modern a avut o evoluţie bruscă în detrimentul celui tradiţional şi că cele mai afectate sunt produsele „de impuls“ precum napolitanele şi pliculeţele de cafea solubilă.
„Dacă un consumator are nevoie de aceste produse de câteva ori pe zi, va merge la un magazin apropiat să le cumpere. Dacă ai 400 de ocazii de a vedea aceste produse în magazin sunt 400 de ocazii de a le cumpă