Astfel, din analiza a 1,2 milioane de apeluri efectuate de catre consumatorii de servicii catre call center-uri, reiese ca una din 82 de persoane abonate la televiziune prin satelit ajunge sa injure in timpul unei conversatii, potrivit Mashable.
Topul este completat de clientii contractorilor de locuinte si ai companiilor de cablu TV.
Citeste si:Manager Orange TV: O mare parte dintre clienti au ales abonamente mai scumpe dupa o luna. Numarul de clienti atrasi ne-a depasit asteptarileFallacher: Am lansat Orange TV pentru ca eram siguri ca va fi ceva nou. Compania vine cu televiziune multi-ecran si 42 de canale HDMystery Shopping Agency: Operatorii telecom si bancile au cele mai bune servicii de call center
La polul opus se afla clientii cabinetelor veterinare, acestea atragand injurii o data la peste 2.600 de apeluri.
Cercetarea a fost derulata in Statele Unite ale Americii.
Astfel, din analiza a 1,2 milioane de apeluri efectuate de catre consumatorii de servicii catre call center-uri, reiese ca una din 82 de persoane abonate la televiziune prin satelit ajunge sa injure in timpul unei conversatii, potrivit Mashable.
Topul este completat de clientii contractorilor de locuinte si ai companiilor de cablu TV.
Citeste si:Manager Orange TV: O mare parte dintre clienti au ales abonamente mai scumpe dupa o luna. Numarul de clienti atrasi ne-a depasit asteptarileFallacher: Am lansat Orange TV pentru ca eram siguri ca va fi ceva nou. Compania vine cu televiziune multi-ecran si 42 de canale HDMystery Shopping Agency: Operatorii telecom si bancile au cele mai bune servicii de call center
La polul opus se afla clientii cabinetelor veterinare, acestea atragand injurii o data la peste 2.600 de apeluri.
Cercetarea a fost derulata in Statele Unite ale Americii.