Firma responsabilă cu întreținerea Autostrăzii Orăştie-Sibiu, tronson pe care, duminică, peste 30 de maşini au fost implicate într-un accident în lanț şi patru persoane au fost rănite, este CCCF Drumuri și Poduri Timișoara. Pentru că una dintre cauzele care au dus la producerea accidentului în lanţ este poleiul, acum CNADNR a declanşat o anchetă pentru a stabili modul în care firma şi-a îndeplinit obligaţiile privind întreţinerea carosabilului.
Șeful CNADNR a anunțat duminică printr-un comunicat că l-a suspendat și pe șeful punctului de întreținere și control al autostrăzii de la Pianu. În același timp, vicepreședintele CJ Alba, liberalul Florin Roman a cerut demisia sefului CNADNR pe motiv că atribuit contractul de întreținere a autostrăzii pe care a avut loc accidentul unei firme din Timișoara. Potrivit informațiilor din presa timișoreană, CCCF Drumuri și Poduri Timișoara se confruntă cu unele probleme financiare de mai mult timp, chiar dacă este “abonată” la contracte cu statul.
Citeşte şi Vicepreşedintele CJ Alba cere demisia şefului CNADNR: În zona nodurilor rutiere de la Sebeş nu sunt puncte de deszăpezire. Oricând se pot produce accidente
Pe “lista neagră”
În jurul firmei din Timişoara se conturează un nou scandal, având în vedere că se află “sub lupa” CNADNR după accidentul de pe A1, la Cunţa. Mai mult, premierul Victor Ponta cerea, anul trecut, rezilierea contractelor cu toate firmele de deszăpezire care nu-şi îndeplinesc obligaţiile .“Inculpată” era tot CCCF Drumuri şi Poduri Timişoara, care se ocupa de întreţinerea autostrăzii Arad-Timişoara şi care a fost blocată în decembrie anul trecut, în urma unui viscol mai puternic. Atunci, premierul a cerut punere lor pe lista neagră şi “să nu mai primească nici un contract cu statul român”, iar fostul director al CNADNR, Mircea Pop, declara că urmau procedurile de reziliere a contractului