La Dej nu doar brazii, casele, ferestrele sau balcoanele au fost împodobite cu ocazia sărbătorilor de iarnă, ci şi locomotivele din parcul muzeal al Depoului Dej.
Peste 600 de metri de instalaţii luminoase au fost folosite de angajaţii parcului pentru a pregăti de sărbătoare exponatele, vechi de zeci de ani.
Printre "vedetele" muzeului din Depoul Dej se numără şi o locomotivă de război germană, fabricată în 1945, şi cea mai puternică locomotivă diesel din 1938, de 4.400 de cai putere.
Recent, a fost adusă prima locomotivă electrica fabricată pentru căile ferate Române.
Citeşte mai multe despre: locomotive parcul muzeal al Depoului Dej locomotive impodobite depoul de locomotive dej
La Dej nu doar brazii, casele, ferestrele sau balcoanele au fost împodobite cu ocazia sărbătorilor de iarnă, ci şi locomotivele din parcul muzeal al Depoului Dej.
Peste 600 de metri de instalaţii luminoase au fost folosite de angajaţii parcului pentru a pregăti de sărbătoare exponatele, vechi de zeci de ani.
Printre "vedetele" muzeului din Depoul Dej se numără şi o locomotivă de război germană, fabricată în 1945, şi cea mai puternică locomotivă diesel din 1938, de 4.400 de cai putere.
Recent, a fost adusă prima locomotivă electrica fabricată pentru căile ferate Române.
Citeşte mai multe despre: locomotive parcul muzeal al Depoului Dej locomotive impodobite depoul de locomotive dej