Gem portalele electronice de şunci şi de cârnaţi, facebook-ul guiţă de la un cap la altul, spaţiul electronic a devenit un şorici virtual, iar cei care nu s-au dedat în totalitate regimurilor hipercalorice pe bază de grăsimi animale, expediază ilustrate din locuri exotice. Rămaşii speciali acasă de sărbători se oftică la cozile de la hypermarket pe aceia care, culmea nesimţirii, au ales calea diferitelor arhipelaguri călduroase.
N-am idee dacă jucătorii şi antrenorii lui Dinamo taie porci sau vizitează insule. Lăudabil este că înainte de a porni să facă aceste lucruri sau altele le-a trecut prin cap să comunice un mesaj de Crăciun suporterilor lor. A rezultat un filmuleţ de 42 de secunde mai eficient decât orice formă milenaristă de marketing, în care simbolul Dănciulescu, antrenorul Stoican şi câţiva jucători transmit urările lor şi mulţumesc pentru susţinerea de pe parcursul întregului an. Sunt 42 de secunde de simplitate şi bun simţ, încheiate cu toată echipa îmbrăcată frumos şi strânsă în jurul bradului într-un salut sincer desenat pe o felicitare adresată tuturor celor care le-au fost alături la bine şi la rău.
N-are importanţă a cui a fost ideea (îl bănuiesc pe Johnny Culina, fără a fi sigur), esenţial e mesajul de mai puţin de un minut, cu ţintă fixă în tribune, acolo unde de ceme mai multe ori e frig, târziu şi departe. Un asemenea gest apropie tribunele bătrânului stadion de teren, dând exemplu şi altora de grup unit, de decenţă şi de civilizaţie. Priviţi filmuleţul şi luaţi aminte!
Gem portalele electronice de şunci şi de cârnaţi, facebook-ul guiţă de la un cap la altul, spaţiul electronic a devenit un şorici virtual, iar cei care nu s-au dedat în totalitate regimurilor hipercalorice pe bază de grăsimi animale, expediază ilustrate din locuri exotice. Rămaşii speciali acasă de sărbători se oftică la cozile de la hypermarket pe a