Piaţa românească de telecomunicaţii a continuat să fie în 2013 una dintre cele mai avansate din Europa prin serviciile 4G nou lansate şi explozia consumului de Internet mobil, a declarat Jean - François Fallacher, chief executive officer (CEO) Orange România.
"Prin serviciile 4G nou lansate, explozia consumului de Internet mobil, ofertele nelimitate, noile dispozitive mobile, serviciile inovatoare şi surprinzătoare, piaţa românească de telecomunicaţii a continuat să fie una dintre cele mai avansate din Europa. 2013 a fost un an important pentru Orange, pentru că a fost anul în care am intrat pe piaţa de televiziune şi am devenit un furnizor complet de comunicaţii. Cu Orange TV, ambiţia noastră a fost de a le oferi clienţilor un serviciu multiscreen de calitate, posibilitatea de a se bucura de cel mai mare număr de canale HD de pe piaţă şi cel mai mare număr de canale care pot fi urmărite de pe mai multe dispozitive, peste 70. Orange are acum o oferă integrată, care include telefonie, Internet şi televiziune într-o singură factură', a subliniat şeful Orange România.
Acesta consideră că în acest an operatorul şi-a consolidat poziţia de lider de piaţă, atât ca număr de clienţi, cât şi ca valoare, iar pe partea de venituri, primele nouă luni ale lui 2013 au confirmat performanţa financiară a companiei, continuând tendinţa pozitivă de la finalul anului 2012. În plus, în al treilea trimestru al anului, 183.000 de clienţi noi au ales Orange.
"Piaţa locală de telecomunicaţii este una foarte dinamică, iar 2013 nu a făcut excepţie. De fapt, a fost un an plin de evenimente pentru noi, un an cu multe lansări şi în acelaşi timp un an de pregătire pentru 2014. După ce am lansat serviciile 4G la sfârşitul anului 2012, în 2013 am acoperit cu 4G toată capitala şi ne-am pregătit pentru extinderea reţelei 4G de anul viitor, când vom putea folos