O agentie de evaluare a ajuns la concluzia ca Mos Craciun este cel mai valoros si puternic brand din lume, depasind cu mult Apple, Google, IBM sau Microsoft.
Potrivit agentiei Brand Finance, Mos Craciun valoreaza 1,6 mii de miliarde de dolari. Prin comparatie, Apple valoreaza doar 87 de miliarde de dolari. Pana si Coca Cola, brandul care l-a facut celebru pe Mos Craciun, in varianta cu barba si haina rosie, valoreaza mai putin decat personajul in sine, se arata pe site-ul agentiei Brand Finance.
Pentru aceasta estimare, agentia Brand Finance a folosit aceleasi instrumente de masurare pe care le foloseste si in cazul brandurilor comerciale. Astfel, au fost luate in considerare vanzarile asociate cu imaginea lui Mos Craciun, atat produse cat si servicii. S-a ajuns la concluzia ca Mos Craciun este imaginea care vinde cel mai bine.
Mos Craciun este imaginea care reprezinta Craciunul si perioada sarbatorilor de o mie de ani si a avut multe fete. Potrivit Brand Finance, parteneriatul cu firma Coca Cola a dus la o ajustare a brandului care i-a adus o identitate vizuala mai puternica. Mos Craciun se bucura acum de recunoastere in toata lumea si este un ambasador extrem de eficient pentru sute de branduri.
O agentie de evaluare a ajuns la concluzia ca Mos Craciun este cel mai valoros si puternic brand din lume, depasind cu mult Apple, Google, IBM sau Microsoft.
Potrivit agentiei Brand Finance, Mos Craciun valoreaza 1,6 mii de miliarde de dolari. Prin comparatie, Apple valoreaza doar 87 de miliarde de dolari. Pana si Coca Cola, brandul care l-a facut celebru pe Mos Craciun, in varianta cu barba si haina rosie, valoreaza mai putin decat personajul in sine, se arata pe site-ul agentiei Brand Finance.
Pentru aceasta estimare, agentia Brand Finance a folosit aceleasi instrumente de masurare pe care le fo