Proiectul de construcţie a autostrăzii Câmpia Turzii-Târgu Mureş-Iaşi, aflat până de curând în administrarea Ministerului Transporturilor, a fost mutat în subordinea Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură şi Investiţii Străine, condus de ministrul delegat Dan Şova. În urmă cu un an, când Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a fost mutată de la Ministerul Transporturilor la noul Departament pentru Proiecte de Infrastructură, proiectul construcţiei autostrăzii Câmpia Turzii –Târgu Mureş-Iaşi a rămas totuşi la Ministerul Transporturilor, condus la acea vreme de liberalul Relu Fenechiu. În prezent, proiectul revine la CNADNR. Autostrada Câmpia Turzii – Târgu Mureş-Iaşi, cu o lungime de 365 de kilometri, va face legătura între Ungheni şi Cluj. Autostrada va fi finanţată din fonduri europene, iar în perioada următoare CNADNR vrea să scoată la licitaţie două tronsoane: Iaşi-Ungheni, cu o lungime de 23 de kilometri, respectiv Iaşi-Târgu Mureş, de 78 de kilometri. Ambele tronsoanele vor fi finanţate din fonduri de coeziune, în alocarea financiară europeană 2014-2020. Tot în perioada următoare, CNADNR va scoate la licitaţie tronsoanele Câmpia Turzii-Ogra (35 de kilometri) şi Ogra-Târgu-Mureş (18 kilometri), ce vor fi finanţate din fonduri de coeziune în alocarea financiară 2007-2013.
Proiectul de construcţie a autostrăzii Câmpia Turzii-Târgu Mureş-Iaşi, aflat până de curând în administrarea Ministerului Transporturilor, a fost mutat în subordinea Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură şi Investiţii Străine, condus de ministrul delegat Dan Şova. În urmă cu un an, când Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a fost mutată de la Ministerul Transporturilor la noul Departament pentru Proiecte de Infrastructură, proiectul construcţiei autostrăzi