Ce se poate întâmpla în trei zile cu 60 de oameni şi o cameră de filmat? O nouă variantă Jingle Bells, cântată pe 60 de voci, la Timişoara. Ideea vine de la una din cele mai inovative agenții de PR din orașul nostru, care a realizat pentru Crăciun un clip video care surprinde oameni de pe stradă și prieteni ai inițiatorilor ineditului colind, cântând sau sunând din clopoței.
Octavian Moț, partener în cadrul agenției, mărturisește că totul a pornit cu patru zile înainte de Crăciun: voiau o felicitare deosebită, iar ideea de a convinge câteva zeci de oameni să se implice a sunat interesant. După un brainstorming cu partenerii săi, a ajuns la concluzia că 60 de timișoreni într-un clip ar fi de ajuns și interesanți deopotrivă. Apoi au început să sune telefoanele. Și au ieșit pe stradă.
“Protagoniştii clipului sunt oameni frumoşi şi faini, prieteni şi cunoştinţe în mare parte, care au răspuns pozitiv la provocarea noastră. Ne bucurăm că i-am avut alături şi ne bucurăm de suportul tuturor celor implicaţi”, spune Daniela Nedovescu, PR-ul agenției.
Filmările au durat trei zile. Realizatorii clipului au fugit la propriu dintr-un loc în altul al orașului, tocmai pentru a surprinde fiecare colindător cât mai spontan.
Ce se poate întâmpla în trei zile cu 60 de oameni şi o cameră de filmat? O nouă variantă Jingle Bells, cântată pe 60 de voci, la Timişoara. Ideea vine de la una din cele mai inovative agenții de PR din orașul nostru, care a realizat pentru Crăciun un clip video care surprinde oameni de pe stradă și prieteni ai inițiatorilor ineditului colind, cântând sau sunând din clopoței.
Octavian Moț, partener în cadrul agenției, mărturisește că totul a pornit cu patru zile înainte de Crăciun: voiau o felicitare deosebită, iar ideea de a convinge câteva zeci de oameni să se implice a sunat