Considerat a fi un eşec din pricina ratării calificării în ”primăvara europeană”, parcursul Stelei în această ediţie a Ligii Campionilor a adus benficii importante din punct de vedere financiar. Până la finalul acestui sezon, campioana României va încasa aproximativ 36 milioane de euro, bani proveniţi din bonusurile UEFA, transferuri de jucători şi vânzarea biletelor la partidele din Liga Campionilor şi competiţiile interne. Cea mai mare pondere în încasările Stelei este reprezentată de veniturile de la UEFA, aproximativ 17,4 milioane de euro.
Fondul total de premiere al UEFA este de 1,34 miliarde de euro
Pentru sezonul 2013/2014, forul fotbalistic european a anunţat că fondul de premiere pentru echipele angrenate în Liga Campionilor este 1,34 miliarde de euro. 409,6 milioane de euro dintre aceştia reprezintă fondul de market pool, adică banii care vor fi împărţiţi tuturor cluburilor în raport cu valoarea pieţei media din ţările care participă, prin echipele de club, în Ligă. Fără să fie afectată de performanţe, cota de market pool a Stelei va fi aproximativ aceeaşi cu cea primită de CFR Cluj sezonul trecut, adică 5,2 milioane de euro. Pe lângă această sumă, campioana României a mai reuşit să deblocheze din fondul de premiere al UEFA banii pentru accederea în play-off, banii pentru accederea în grupele competiţiei şi o sumă cu care a fost premiată pentru cele trei rezultate de egalitate obţinute în grupă, în condiţiile în care forul fotbalistic a anunţat premierea cu 500.000 de euro pentru o remiză şi cu 1 milion de euro pentru o victorie.
90% din bugetul de salarii a fost acoperit de contribuţia fanilor
Un alt capitol de pe urma căruia Steaua urmărea încasări importante este reprezentat de veniturile obţinute de pe urma asistenţei la meciuri. Strategia de vânzări a campioanei a fost construită pe ideea vânzării la preţuri mo