Rând pe rând, loturile din Autostrada Vestului se atribuie constructorilor. Acolo unde era doar praf vin contracte definitive, care (unele dintre ele) au scăpat de cleştele contestaţiilor, care le ţinea atât de mult pe loc. După ce s-a semnat contractul pentru lotul doi al autostrăzii Timişoara-Lugoj, acum a venit rândul lotului 1 din Nădlac-Arad.
Contractul de proiectare şi execuţie al autostrăzii Nădlac – Arad şi drum de legătură, Lot 1 – km 0+000 – km 22+218, a fost atribuit în urma unei licitaţii deschise, pentru preţul cel mai scăzut. CNADNR a primit şapte oferte pentru acest proiect. Instanţa a respins plângerile depuse împotriva rezultatului procedurii de atribuire a lucrărilor de construcţie a acestui tronson, astfel că autorităţile pot semna contractul. Construcţia autostrăzii Nădlac-Arad a fost împărţită în două loturi, pe o distanţă totală de aproape 39 de kilometri. Primul a fost adjudecat de consorţiul româno – portughez Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 382,9 milioane de lei, iar lotul al doilea (16,6 km) de compania germană Alpine Bau, pentru 411,4 milioane de lei. CNADNR a reziliat, anul trecut, contractul pentru primul tronson, motivul principal fiind întârzierea lucrărilor, iar în acest an a reziliat şi contractul de proiectare şi execuţie a lotului 2, după falimentul Alpine Bau.
Rând pe rând, loturile din Autostrada Vestului se atribuie constructorilor. Acolo unde era doar praf vin contracte definitive, care (unele dintre ele) au scăpat de cleştele contestaţiilor, care le ţinea atât de mult pe loc. După ce s-a semnat contractul pentru lotul doi al autostrăzii Timişoara-Lugoj, acum a venit rândul lotului 1 din Nădlac-Arad.
Contractul de proiectare şi execuţie al autostrăzii Nădlac – Arad şi drum de legătură, Lot 1 – km 0+000 – km 22+218, a fost atribuit în urma unei licitaţii desch