Acesta este mesajul pe care s-a gândit Asociația Pro Vita că este nimerit să-l transmită de Crăciun: De Crăciun, unele jucării vor avea mai puțini copii care să se joace cu ele. Anul acesta, 150.000 de copii au fost avortați în România. Trecând peste fapul că Pro Vita ar trebui să se intereseze eventual de soarta zecilor de mii de copii născuți deja, copii care mor de foame, de frig, din cauza lipsurilor sau pur și simplu și-au petrecut Crăciunul din 2013 pe stradă așa cum s-au obișnuit deja să-l petreacă, nu văd nici legătura cu soldații de jucărie care plâng cu un ochi. A, dar stați puțin. Afișul este preluat (cu totul) de afară, mai exact din Toronto, Canada. Acolo, în 2011, a făcut furori când o asociație canadiană regională – Right to Life a ales să-l planteze pe străzi înainte de sărbători. Și nici măcar acolo n-a fost în premieră folosit, aceeași campanie a apărut pentru prima dată pe coperta unei reviste pro-viață pe data de 7 decembrie, 1981 tot în Canada. România din 2013 a depășit numărul de copii avortați ai Canadei pentru 2011 cu 50 de mii. Nu știe nimeni cum s-a întâmplat una ca asta pentru că cifre oficiale nu există decât pe afișele Pro Vita și în capetele celor care le-au scos la afișat. Din informațiile de pe site-ul Pro Vita aflăm că opt orașe din România s-au alăturat campaniei de panotaj/afișaj așa că în București, Sibiu, Cluj, Craiova, Constanța, Brașov, Ploiești și Oradea minunatele afișe au fost plantate prin intersecții și pe străzi ca să înduioșeze tot cetățeanul care-și face griji pentru soarta industriei de jucării. Nu se găsesc informații despre conceptul campaniei sau sursa de inspirație, cum s-a aflat numărul exact al avorturilor din România pentru 2013, etc, etc.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
Acesta este mesajul pe care s-a gândit Asociația Pro Vita că este nimerit să-l transmită de Cr