Volkswagen urmeaza sa vanda mai multe masini im China decat General Motors, pentru prima data in noua ani.
Daca acest scenariu se va implini, atunci VW va deveni cel mai important constructor strain in cea mai mare piata auto din lume, informeaza Economis Times.
Ambele companii si-au depasit tinta de 3 milioane de unitati comercializate in China in acest an, insa constructorul german avea un avans de 70.000 de masini, in primele 11 luni.
Competitia se va intensifica intre VW si GM, care au anuntat investitii de 36 miliarde de dolari in tara asiatica, chiar daca multe dintr eorase au limitari in ceea ce priveste poluarea.
Toyota, care inca incearca sa recupereze din pierderile suferite, a fost intrecuta de Ford, in 2013.
"China este un camp mare de lupta", a sustinut Klaus Paur, de la firma de cercetare Ipsos. "In acelasi timp, exista si riscul de a deveni prea depedenti de aceasta piata. iar in cazul in care lucrurile nu vor merge bine, atunci companiile vor fi extrem de expuse", a adaugat analistul.
VW si-a crescut vanzarile cu 17% in primele 11 luni din 2013, pana la 2,96 milioane de unitati.
GM va introduce anul viitor in China patru noi modele Chevrolet, a declarat John Stadwick, vicepresedinte pentru vanzari si marketing. Grupul american comercializeaza vehicule de pasageri in China sub brandurile Buick, Chevrolet, Cadillac, Opel si Baojun.
Volkswagen urmeaza sa vanda mai multe masini im China decat General Motors, pentru prima data in noua ani.
Daca acest scenariu se va implini, atunci VW va deveni cel mai important constructor strain in cea mai mare piata auto din lume, informeaza Economis Times.
Ambele companii si-au depasit tinta de 3 milioane de unitati comercializate in China in acest an, insa constructorul german avea un avans de 70