Cea mai mare parte a investiţiilor vor fi în extinderea gamei de produse, a declarat directorul financiar al companiei, Axel Strotbek.
Audi vrea să ajungă la vânzări anuale de 2 milioane de maşini şi vehicule sport utilitare, după ce livrările au ajuns la 1,5 milioane de vehicule în 2013, cu doi ani mai drevreme decât era planificat, potrivit directorului general Rupert Stadler.
Bugetul de investiţii se bazează pe un program de 13 milioane de euro valabil până în 2016, stabilit anul trecut, şi se va concentra pe dezvoltarea de tehnologii cum sunt cele pentru motoare electrice.
Audi are ca obiectiv să devină lider pe piaţa automobilelor de lux, înaintea BMW, până la sfârşitul acestui deceniu.
BMW are la rândul său un plan de a contracara concurenţa Audi şi a Mercedes-Benz, divizie a grupului Daimler, prin introducerea a 25 de modele în 2013 şi 2014, între care 10, precum Rolls-Royce Wraith, care nu au predecesori.
Mercedes, plasat pe locul al treilea pe segmentul automobilelor de lux, urmează să lanseze 13 noi modele complet noi până la sfârşitul deceniului, în timp ce Audi îşi extinde gama de SUV-uri.
Cea mai mare parte a investiţiilor vor fi în extinderea gamei de produse, a declarat directorul financiar al companiei, Axel Strotbek.
Audi vrea să ajungă la vânzări anuale de 2 milioane de maşini şi vehicule sport utilitare, după ce livrările au ajuns la 1,5 milioane de vehicule în 2013, cu doi ani mai drevreme decât era planificat, potrivit directorului general Rupert Stadler.
Bugetul de investiţii se bazează pe un program de 13 milioane de euro valabil până în 2016, stabilit anul trecut, şi se va concentra pe dezvoltarea de tehnologii cum sunt cele pentru motoare electrice.
Audi are ca obiectiv să devină lider pe piaţa automobilelor de lux, înaintea BMW, până la sfârşitul acestui deceniu.
BMW are la râ