Auchan va deveni la finalul transformării celor 20 de hipermarketuri real, preluate de la Metro, a doua cea mai importantă reţea de hipermarketuri din România, după Kaufland şi înaintea Carrefour, estimează GfK.
Potrivit firmei de cercetare, cei mai puternici retaileri din România erau în prima jumătate a acestui an Kaufland, Carrefour şi Lidl, top identic cu cel din 2012.
"Până în septembrie 2014, ne aşteptăm la o schimbare a topului ca urmare a preluării magazinelor Real de către Grupul Metro şi remodelarea acestora sub marca Auchan. Estimăm că la finalizarea acestui proces Auchan va fi al doilea cel mai important lanţ de hipermarketuri din România", a declarat Raluca Răschip, consumer goods & retail director al GfK România.
sursa: realitatea.net
Auchan va deveni la finalul transformării celor 20 de hipermarketuri real, preluate de la Metro, a doua cea mai importantă reţea de hipermarketuri din România, după Kaufland şi înaintea Carrefour, estimează GfK.
Potrivit firmei de cercetare, cei mai puternici retaileri din România erau în prima jumătate a acestui an Kaufland, Carrefour şi Lidl, top identic cu cel din 2012.
"Până în septembrie 2014, ne aşteptăm la o schimbare a topului ca urmare a preluării magazinelor Real de către Grupul Metro şi remodelarea acestora sub marca Auchan. Estimăm că la finalizarea acestui proces Auchan va fi al doilea cel mai important lanţ de hipermarketuri din România", a declarat Raluca Răschip, consumer goods & retail director al GfK România.
sursa: realitatea.net