Mesajele de Anul Nou ale milioanelor de telespectatori ai Concertului de la Viena vor fi proiectate în direct, în acordurile celebrului vals „An der schönen blauen Donau” (Frumoasa Dunăre albastră), pe ecranul uriaş de la Muskverein.
„Filarmonica din Viena anunță oficial că, pentru prima dată în istoria de 74 de ani a Concertului de Anul Nou, înaintea celui de-al doilea bis, tradiționalul „An der schönen blauen Donau”, milioanele de telespectatori ale acestui show cult ce are loc la fiecare 1 ianuarie vor putea să-și ureze La mulți ani prin intermediul rețelelor de socializare! Toată lumea este invitată să-și felicite prietenii, familia și apropiații grație acestei transmisiuni mondiale, mesajele de Anul Nou fiind proiectate în acordurile celebrului vals, pe ecranul uriaș de la Muskverein. Aşadar, Prosit 2014 !
Folosind hashtag-ul #prosit2014 - mai toti avem câte un smartphone - mesajele telespectatorilor acestei megatransmisii vor putea fi urmărite în întreaga lume.
Ce înseamnă acest lucru? Evident, un indiciu al globalizării și un plus de celebritate pentru acest eveniment devenit, în ultimii ani, iconic. Și, fără îndoială, cu toate umbrele istoriei și exagerările cu iz și implicări comerciale, un imens ambasador al culturii clasice europene. În plus, ca o tresărire de orgoliu, o lovitură magistrală pe care televiziunea o dă în lupta cu social networks, folosindu-se tocmai de imensa popularitate a rețelelor sociale, Facebook, Twitter sau Instagram.
Pentru că succesul de proporții și audiența de milioane a acestei transmisii muzicale mondiale dau o gură bună de oxigen fostului cel mai popular mijloc de informare în masă, cu evident slabe șanse de supremație în încleștarea feroce dintre media tradițională versus social media.
Dincolo de această premieră, despre Concertul de Anul Nou ar fi multe de spus. De la