Lucrările de modernizare a Gării Slobozia Veche, care trebuiau finalizate din luna mai a acestui an, au fost întâziate cu 14 luni. Muncitorii au găsit în mijlocul viitorulul amplasament un cablu electric, fapt ce a amânat finalizarea lucrărilor cu mai bine de un an. „În timpul lucrărilor, s-a identificat un cablu de înaltă tensiune, lucrările fiind oprite, deoarece acesta era exact în mijlocul amplasamentului. Astfel, au fost blocate lucrările aferente clădirii de călători, în special corpului central al clădirii. Eliminarea acestui cablu a durat foarte mult, în special din cauza numeroaselor aprobări de care am avut nevoie. Practic, lucrările la corpul central al clădirii au început cu adevărat abia la data de 21 iunie 2013“, a declarat Liviu Bardă, şeful de proiect. Pe de altă parte, nici vremea nu a fost favorabilă lucrărilor. Până în prezent, pentru reabilitarea Staţiei Slobozia Veche au fost cheltuiţi mai bine de o treime din banii alocaţi, peste 7 milioane de lei. La momentul actual, sunt finalizate liniile 1, 2 şi 4, inclusiv racordul la remiza de locomotive, precum şi racordul la linia 5, structura de rezistenţă a tunelului pietonal, peronul intermediar precum şi copertina acestuia, lucrările aferenta instalaţiei de semnalizare feroviară, racordarea canalizării staţiei la reţeaua oraşului, precum şi lucrările de consolidare ale Corpurilor A2 şi A3 şi cele de realizare a noului Corp A1. Autor. Raluca Damian
Lucrările de modernizare a Gării Slobozia Veche, care trebuiau finalizate din luna mai a acestui an, au fost întâziate cu 14 luni. Muncitorii au găsit în mijlocul viitorulul amplasament un cablu electric, fapt ce a amânat finalizarea lucrărilor cu mai bine de un an. „În timpul lucrărilor, s-a identificat un cablu de înaltă tensiune, lucrările fiind oprite, deoarece acesta era exact în mijlocul amplasamentului. Astfel, au fost blocate lucrările aferent