“Conceptul de flash sales are la baza diverse campanii in care sunt oferite diverse produse cu un discount considerabil, pentru un anumit numar de produse, intr-un interval de timp", a explicat Cristina Miu.
Platforma Homeycomb.ro comercializeaza produse home&deco, fashion, beauty, electronice si electrocasnice, gadgeturi, jucarii, accesorii pentru animale, birotica, articole sportive si cadouri pentru ocazii speciale. Intre brandurile de renume ale caror produse romanii le pot cumpara cu reducere de pana la 70% se numara Tefal, Bosch, Braun, Calvin Klein, Prada, Armani, D&G, Vivien Westwood, Guess, DKNY, Disney, Lego, Galliano, Tommy Hilfinger, Zeller, Culinario, Maxwell&Williams.
Intre produsele puse la vanzare pe site, 50% sunt produse din colectii noi si 50% din cele trecute.
Homeycomb.ro lanseaza sase campanii pe zi, fiecare cu o durata de sapte zile, avand disponibile aproximativ 400 de produse disponibile pe site.
"Acest concept ii incurajeaza pe clienti sa cumpere, pentru ca ei stiu ca o campanie pentru un produs incepe la o anumita ora si se termina intr-o anumita zi. In acest mod, ei sunt incurajati sa cumpere in acea perioada, stiind ca daca nu actioneaza pot pierde produsul. De exemplu, nu stii daca iti mai gasesti oala sub presiune in alta zi, la reducere, iar, daca ti-o doresti, o cumperi cat mai repede", a precizat Miu.Goana dupa oale si accesorii de bucatarie
"Mobilierul vinde bine, este pe locul doi in topul categoriilor noastre, dar cel mai bine vandute sunt produsele de menaj, respectiv tot ce inseamna oale, farfurii, tacamuri, accesorii pentru bucatarie. O campanie are o durata de sapte zile, insa vanzarile cele mai mari se inregistreaza in primele 3-4 zile, avand stoc limitat", a explicat sefa Homeycomb.ro.
Mare parte dintre produsele comercializate sunt aduse din tari europene, iar 12% dintre furnizori sunt loc