Mulţi clienţi ai CEZ (fosta Electrica) s-au trezit puşi într-o situaţie limită în plin sezon de sărbători, din cauza managementului companiei.
Astfel, pentru unii clienţi facturile au fost emise pe 18 decembrie 2013, dar a durat câteva zile până când aceştia le-au primit. După câteva zile libere, de Crăciun, facturile au ajuns în Piteşti abia pe 27 decembrie.
Pe facturi, termenul limită de plată a fost pus pentru data de 2 ianuarie 2014, în condiţiile în care şi 1, şi 2 ianuarie sunt zile libere.
Aşa se face că astăzi băncile au fost luate cu asalt de către cetăţeni prinşi între ciocan şi nicovală, forţaţi să stea la cozi lungi pentru a se achita de obligaţii şi a nu fi forţaţi să plătească penalităţi. Prost management sau lipsă de respect pentru clienţi?
Mulţi clienţi ai CEZ (fosta Electrica) s-au trezit puşi într-o situaţie limită în plin sezon de sărbători, din cauza managementului companiei.
Astfel, pentru unii clienţi facturile au fost emise pe 18 decembrie 2013, dar a durat câteva zile până când aceştia le-au primit. După câteva zile libere, de Crăciun, facturile au ajuns în Piteşti abia pe 27 decembrie.
Pe facturi, termenul limită de plată a fost pus pentru data de 2 ianuarie 2014, în condiţiile în care şi 1, şi 2 ianuarie sunt zile libere.
Aşa se face că astăzi băncile au fost luate cu asalt de către cetăţeni prinşi între ciocan şi nicovală, forţaţi să stea la cozi lungi pentru a se achita de obligaţii şi a nu fi forţaţi să plătească penalităţi. Prost management sau lipsă de respect pentru clienţi?