Dintr-un colţ de grădină cu un trandafir parfumat Publicitate , aparţinând picturilor lui Ioan Oratie, şi din căldura şi intimitatea pastelurilor lui Costin Neamţu, ne încărcăm de amintirile verii, dar pornim în căutarea sărbătorilor de iarnă. Ne oferă prilejul numărul 34 al revistei Plai străbun. De la Paris, scrie dr. Maria Siminel despre „Copilul Dumnezeu şi Mater Dolorosa“, iar din California, Rodica Hagiu prezintă întâlnirea cu Santa şi obiceiurile pe care diversele popoare ce convieţuiesc pe continentul american – de la amerindieni, evrei, musulmani şi budişti până la africani ori hinduşi – le au şi le respectă în această perioadă. Luăm „Mănuşile cu un deget“, articol semnat de Cătălina Popescu, şi în ritmul sorescian „eu mut o zi albă/el mută o zi neagră“ aflăm o poveste adevărată din lumea şahului. Nu terminăm „călătoria“ în cuprinsul revistei, vă lăsăm pe dv., cititorii, să o faceţi, dar încheiem cu „O serbare de Crăciun în Huşii anilor ’30“, un material semnat de Romeo Pivniceru.
Dintr-un colţ de grădină cu un trandafir parfumat Publicitate , aparţinând picturilor lui Ioan Oratie, şi din căldura şi intimitatea pastelurilor lui Costin Neamţu, ne încărcăm de amintirile verii, dar pornim în căutarea sărbătorilor de iarnă. Ne oferă prilejul numărul 34 al revistei Plai străbun. De la Paris, scrie dr. Maria Siminel despre „Copilul Dumnezeu şi Mater Dolorosa“, iar din California, Rodica Hagiu prezintă întâlnirea cu Santa şi obiceiurile pe care diversele popoare ce convieţuiesc pe continentul american – de la amerindieni, evrei, musulmani şi budişti până la africani ori hinduşi – le au şi le respectă în această perioadă. Luăm „Mănuşile cu un deget“, articol semnat de Cătălina Popescu, şi în ritmul sorescian „eu mut o zi albă/el mută o zi neagră“ aflăm o poveste adevărată din lumea şahului. Nu terminăm „călătoria“ în cuprinsul revistei, v