Pentru ca sfarsitul anului este, in general, un moment de bilant, ne-am gandit sa va oferim o succinta radiografie a ceea ce inseamna Bacau.NET din punctul de vedere al cifrelor. In 2013, portalul de stiri a fost accesat de aproximativ 300.000 de vizitatori unici care au generat 1 milion de vizualizari. Numarul total al vizitelor se ridica la aproximativ 615.000. Alaturi de site-urile de stiri din presa „mainstream” (Desteptarea, Ziarul de Bacau), Bacau.NET a devenit a treia mare sursa on-line de stiri a judetului (citeste o analiza in acest sens AICI).
Cele mai citite articole au fost: „Alaiul datinilor si obiceiurilor de iarna” (10.000 afisari, 1700 de like in reteaua de socializare Facebook), „Romanian Top Hits pe 2 si 3 august in Bacau” (8500 de afisari, 1200 like pe Facebook), respectiv „Dumitru Sechelariu – aplaudat de mii de bacauani pe ultimul sau drum” (6500 afisari). Ziua in care fostul primar al Bacaului a fost inmormantat a adus pe Bacau.NET si numarul cel mai mare de vizitatori unici (9538 de vizitatori – 19 februarie).
Alaturi de cea mai importanta comunitate de bacauani de pe Facebook (I LOVE BACAU), Bacau.NET a derulat pe parcursul lui 2013 o campanie prin care bacauanii raspanditi in diverse colturi ale lumii, puteau trimite o fotografie in care sa-si exprime simpatia fata de orasul Bacau. Impulsionata de cei peste 35.000 de bacauani din comunitatea I LOVE BACAU, campania a avut un succes incontestabil. Am primit peste 200 de fotografii din tari precum: Anglia, America, Israel, Grecia, Germania, Italia, Franta, Dubai, Spania, Olanda, Japonia, China, Canada, Maroc, Malta, Danemarca, Monaco, Norvegia, Singapore, Emiratele Arabe Unite sau Austria.
Pagina I LOVE BACAU este cea mai mare dintre paginile Facebook din judetul Bacau. Ei i se alatura pagina portalului de stiri Bacau.NET, care a „adunat” pe Facebook, pana in prezent, peste 2