Statul român a cheltuit prin programul Rabla 430 de milioane de euro pentru a scoate retrage 470.000 de rable de pe piața auto. În această vreme, în România au intrat aproximativ 1,5 milioane mașini la mâna a doua.
Din 2005 până în prezent, pe piața locală auto au intrat peste 1,5 milioane mașini la mâna a doua și statul a cheltuit peste 430 de milioane euro prin programul Rabla pentru a elimina 470.000 de rable. Dintre acestea, aproximativ 1,34 milioane de mașini la mâna a doua au intrat în România de la aderarea la Uniunea Europeană, în ciuda modificărilor aduse la taxa de primă înmatriculare.
Conform Asociației Producătorilor și Importatorilor de Autombile (APIA), în același interval s-au vândut doar puțin peste 1 milion de mașini noi. Potrivit Mediafax, care citează Zf.ro, în condițiile în care doar 13.500 de tichete au fost folosite dintre cele 23.000 eliberate pentru 2013, APIA a propus ca programul Rabla să mai fie organizat doar în 2014 și ca din 2015 impozitul auto calculat în funcţie de capacitatea cilindrică a motorului să fie înlocuit cu unul calculat în funcţie de nivelul de poluare.
Statul român a cheltuit prin programul Rabla 430 de milioane de euro pentru a scoate retrage 470.000 de rable de pe piața auto. În această vreme, în România au intrat aproximativ 1,5 milioane mașini la mâna a doua.
Din 2005 până în prezent, pe piața locală auto au intrat peste 1,5 milioane mașini la mâna a doua și statul a cheltuit peste 430 de milioane euro prin programul Rabla pentru a elimina 470.000 de rable. Dintre acestea, aproximativ 1,34 milioane de mașini la mâna a doua au intrat în România de la aderarea la Uniunea Europeană, în ciuda modificărilor aduse la taxa de primă înmatriculare.
Conform Asociației Producătorilor și Importatorilor de Autombile (APIA), în același interval s-au vândut doar puțin peste 1 milion de mașini noi. Potriv