Marca auto premium BMW, prezenta pe plan local prin BMW Group Romania, a reusit sa creasca cu 18% dupa primele 3 luni, pe o piata in scadere cu 50%, datorita campaniilor de promovare pe piata romaneasca.
BMW isi alege pentru fiecare model in parte directia de comunicare. In ultimii doi ani, BMW a marit ponderea TV screen-urilor, a comunicarii indoor si a online-ului in mixul de publicitate.
“Integrarea mai multor medii si metode de comunicare este cea mai inteleapta decizie din perspectiva optimizarii investitiei in advertising si a targetarii cat mai directe. Pentru fiecare model/ mesaj construim/ alegem directii de comunicare specifica. In ultimii doi ani am crescut ponderea OOH (TV screen-uri), a comunicarii indoor si a online-ului in mixul campaniilor BMW”, a declarat pentru Wall-Street Nina Bratfalean, director de marketing BMW Group Romania.
Campaniile BMW in Romania pentru un model pot dura uneori chiar si doua luni.
“Depinde de doi paramentri importanti: rolul modelului in portofoliul marcii (in mixul de vanzari) si, odata cu acesta, de bugetul alocat modelului respectiv. Alegerea mediilor de promovare determina, de asemenea, durata campaniei: o campanie cu preponderenta comunicata la TV nu va putea fi foarte lunga, pentru ca bugetul nu ne va permite mereu; o campanie comunicata cu preponderenta in print, online si/ sau OOH poate dura chiar si doua luni. Intr-o piata auto cu competitie foarte puternica pe segmentul premium, publicitatea este esentiala, fie ca serveste lansarea unui nou model (BMW a avut multe noutati in ultimii doi ani), fie ca este destinata comunicarii unui mesaj tactic”, a precizat oficialul BMW Group Romania.
Cea mai mare reclama BMW are in prezent in Bucuresti 456 de metri patrati. BMW Group Romania lucreaza cu agentia de media – Initiative Media. “In prezent, cel mai mare mesh folosit de noi are o dimensiu