O limuzină elegantă şi un diesel de excepţie. Noul Legacy intră şi mai mult în zona premium decât vechea generaţie, fiind o alternativă interesantă la armada germană.
A trecut ceva vreme de când Colin McRae alerga în WRC pe un Legacy Rothmans albastru. De atunci, modelul lui Subaru s-a orientat treptat-treptat înspre conceptul de sedan elegant premium.
Noua generaţie nu numai că pare mare, ci chiar este, iar designul pare mai degrabă creat pentru clienţii de peste Ocean, decât pentru cei din Europa, cu toate eforturile de a individualiza maşina la partea frontală. Aceeaşi poveste şi în interior, unde consola centrală frumos desenată şi volanul foarte îmbietor îţi deturnează atenţia de la plasticele cam dure la atingere, dar prietenoase la vedere.
Există până şi un mic indicator analogic de consum instantaneu de combustibil, în genul celor întâlnite la BMW-uri. Dar, la fel ca şi la acestea, lipsit de vreo utilitate. În aceeaşi temă eco poate fi clasificată şi afişarea digitală a treptei de viteză în care rulezi şi momentul optim de schimbare a acesteia dacă vrei să consumi puţin.
Un interior enorm
Habitaclul lui Legacy se simte foarte solid construit şi este absolut imens, oferind libertate de mişcare în toate direcţiile şi, în particular, pe locurile posterioare. Cei 8 centimetri câştigaţi de ampatament comparativ cu generaţia anterioară par de două ori mai mulţi, datorită decupării inspirate a spătarelor frontale, ce au eliberat mult loc pentru pasagerii din spate.
Mai mult decât atât, în Legacy nu te vei găsi în ipostaza neplăcută de a rămâne în braţe cu telefonul mobil, sticla de apă de 0,5 litri şi ochelarii de soare, fie că eşti la volan, fie pe alt loc. Sunt multe spaţii de depozitare, foarte bine dimensionate, situaţie pe care nu o regăsim în majoritatea modelelor concurente.
O maşină p