În primele două luni ale anului, Dubai devine şi destinaţie ideală pentru aceia care adoră shopping-ul. Oraşul deţine un festival specializat în acest sens. Sursa: Foto: Agerpres
Dubai Shopping Festival a demarat în 1996 cu scopul promovării comerciale a Emiratului. Astfel, shopping-ul şi entertainment-ul atrag an de an, imediat după Revelion, milioane de turişti seduşi de reducerile la textile, covoare, mirodenii, produse electronice şi bijuterii, de posibilităţile nelimitate de târguială, de ofertele şi promoţiile tentante. În plus, au loc show-uri şi concerte, prezentări de modă şi spectacole în aer liber.
Cele 6.000 de outlet-uri şi 50 de mall-uri, unde turiştii pot beneficia de reduceri de preţ substanţiale la mai multe categorii de produse de firmă, atrag anual aproximativ trei milioane de vizitatori. Reducerile de peste 70% practicate de comercianţi la articolele de îmbrăcăminte şi încălţăminte de firmă, la bijuteriile din aur de 18, 21 şi 24 de carate, au făcut din Dubai capitala mondială a cumpărăturilor.
Magazinele sunt deschise de la ora 9 dimineaţa până la miezul nopţii, şi, pe lângă reducerile afişate, comercianţii sunt dispuşi să negocieze foarte mult cu turiştii. Iar turiştii abia de mai au timp să respire printre sacoşe, show-uri, prezentări de modă şi concerte. Deoarece astăzi Dubai Shopping Festival reprezintă un eveniment multicultural de anvergură mondială, unde sunt invitaţi artişti din toată lumea.
Perfecţiune la modă într-un oraş cu festival de shopping
Dacă acum câţiva ani era la modă să mergi la cumpărături la bulgari sau în Austria, în prezent "de fiţe" este să mergi la achiziţii în Dubai. Vorbim despre un oraş care a inventat "festivalul cumpărăturilor", o simplă strategie pentru a atrage turiştii şi, bineînţeles, banii lor. Mall-uri imense, hoteluri excentrice, o gamă ameţitoare de opţiuni şi locuri unde poţi lua m