In marile piete din Bu- curesti, in fiecare noapte, intre orele 4 si 5 dimineata, se fac cele mai importante tranzactii. Desi afacerile nu se fac cu droguri, ci cu cartofi si varza, iar In marile piete din Bu- curesti, in fiecare noapte, intre orele 4 si 5 dimineata, se fac cele mai importante tranzactii. Desi afacerile nu se fac cu droguri, ci cu cartofi si varza, iar protagonistii "biznisului" sunt taranii-produ- catori si tiganii-vanzatori, schimbul de marfuri pare a fi un episod din Clanul Soprano. In Piata Sudului, bisnitarii stau rezemati de masinile lor in asteptarea producatorilor. Am parcat si noi masina langa a lor, asteptand sa vedem ce se intampla. Din zece in zece minute venea cineva la masina noastra, intrebandu-ne daca avem ceva de vanzare. Dupa mai bine de jumatate de ora, timp in care ne-am putut "delecta" cu manelele care se auzeau din celelalte masini, incepe actiunea. La ora 4.40, apare prima Dacia cu remorca, inmatriculata in judetul Giurgiu, de la volanul careia se da jos un barbat la vreo 60 de ani. Nu apuca bine sa coboare primii saci din masina, ca este inconjurat de o gasca de "pietari" mai colorati, care incep negocierile: "Ce-ai acolo mosule? Cartofi? Cu cat vrei sa-i dai?". Aceste intrebari nu isi asteptau raspunsul, pentru ca 2-3 vlajgani descarcau deja sacii din masina giurgiuveanului. "Hai bre, ca iti dau 9 mii pe kilogram, si te ajut si la descarcat. Du-te acasa, ca n-are rost sa pierzi ziua de pomana", l-au sfatuit tiganii. Cum nu avea prea multe variante, taranul producator i-a lasat pe "pietari" sa ii descarce marfa, a cantarit-o, si-a luat banii si a plecat. Am reusit sa stam de vorba cu producatorul si am aflat ca facea drumul Giurgiu-Bucuresti de doua ori pe saptamana. "Eu, daca as sta sa vand, in primul rand ca as iesi in pierdere. Nu am siguranta ca imi vand toata marfa, iar daca punem la socoteala si faptul ca trebuie sa pla