Pentru a-ţi vinde produsul trebuie să-l promovezi bine, iar Apple pare să ştie cum se face acest lucru. Însă pentru asta are nevoie de o echipă de profesionişti. Unul dintre ei este Peter Belanger, un cunoscut fotograf care aruncă, prin lentilele aparatului său, o altă lumină asupra produselor Apple.
Peter Belanger a lucrat nu doar cu Apple, ci şi cu eBay, Nike sau Pixar, iar fotografiile sale au ajuns pe copertele unora dintre cele mai cunoscute reviste. El este un fotograf croit după produse şi publicitate. „Am văzut o oportunitate în zona de fotografi comerciali datorită tuturor companiilor care au crescut în Silicon Valley. [...] Mi-a plăcut ideea de a lucra cu clienţii şi de a rezolva provocările întâlnite cu fiecare cerere“, a declarat acesta pentru The Verge.
Se poate spune că ceea ce face Peter Belanger este artă, o artă puternic influenţată de programele de editare foto. Iar relaţia cu Apple a început în momentul în care agenţiile pentru lucra, drept fotograf freelancer, aveau contracte cu compania americană. Agenţiile au evoluat şi oamenii s-au mutat la Apple direct, iar datorită performanţelor sale a fost păstrat.
„Echipa de la Apple are o listă completă şi schiţe complete despre ceea ce vrea să transmită. Lucrez cu oamenii talentaţi de acolo pentru a transpune acele schiţe în fotografii. [...] Pentru că produsele Apple folosesc materiale atent alese, trebuie luminate într-un mod care să transmită cât mai mult despre acestea“, a explicat acesta procesul de a fotografia un iPhone sau un iPad.
Ce echipament foloseşte? Belanger a spus că utilizează un Canon 5D Mark III cu un obiectiv 24-70mm. Este o cameră tip full-frame care costă aproximativ 14.000 de lei. Şi pe lângă aceasta se bazează foarte mult pe lumină. „Văd lumina drept straturi pe care le pot ajusta individual pentru a obţinute rezultatele dorite“.
Ce ar vrea să