Compania cehă CEZ, furnizorul de energie electrică în Oltenia, a inaugurat ieri cel mai mare şi mai modern centru de relaţii cu clienţii, în Craiova, str. România Muncitoare, nr. 13B, în spatele magazinului Carrefour.
Abonaţii CEZ vor avea la dispoziţie 14 birouri pentru informaţii, unde se pot face şi reclamaţii. Potrivit reprezentanţilor companiei, investiţia totală a costat aproximativ 500.000 de euro. Acesta este al şaselea centru de relaţii cu clienţii pe care CEZ îl inaugurează în municipiile reşedinţă de judeţ, următorul fiind în Alexandria (Teleorman). 15 centre de relaţii cu clienţii din oraşele mai mici vor fi şi ele modernizate, primele cinci urmând să fie gata până la sfârşitul anului. Centrul inaugurat ieri la Craiova va fi deschis în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 8.00 - 18.00. Clienţii pot cere informaţii şi telefonic, la numărul 0372.524.123, care va fi pus în funcţiune în curând. „Dorim să ne apropiem cât mai mult de clienţi. Sper că aici vor fi cât mai multe informaţii şi cât mai puţine reclamaţii“, a spus Doina Vornicu, directorul CEZ Distribuţie.
Pentru 2011, CEZ anunţă noi investiţii în înlocuirea şi modernizarea reţelelor electrice. Potrivit directoarei CEZ Distribuţie, anul viitor vor fi investite din fonduri proprii circa 200 de milioane de lei (46,7 milioane de euro), din care aproximativ zece milioane de euro numai în Craiova. „Multe reţele sunt foarte vechi şi nu mai fac faţă consumului mărit de energie electrică. Stilul de viaţă s-a schimbat, toată lumea are în priză mai multe aparate electrocasnice faţă de acum 20 de ani. În aceste condiţii, înlocuirea liniilor care nu mai fac faţă este o necesitate“, mai spun reprezentanţii CEZ.
Compania cehă CEZ, furnizorul de energie electrică în Oltenia, a inaugurat ieri cel mai mare şi mai modern centru de relaţii cu clienţii, în Craiova, str. România Muncitoare, n