•Declaratiile soferului Petru Ichim arunca in aer filiera traficantilor
Dupa cinci luni de la demararea anchetei in cazul "Motorina", zilele trecute, politistii au pornit cercetarile. Rezultatele nu au intarziat si s-au concretizat cu arestarea gestionarului Virgil Stoleru, a fostului sef al depoului, Aurel Barsan, si a soferului aceleiasi societati, Petru Ichim. In primele zile de la izbucnirea acestui scandal, dosarul "Motorina" a fost incredintat spre ancheta maiorului Vasile Costiug, fost sef al Postului de Politie TF, care, la randul sau, l-a "pasat" spre cercetare unor subofiteri. Rezulta de aici ca politistii pascaneni nu au avut interes sa dea o solutie cat mai rapida acestui dosar. In paralel, expertii financiari din cadrul Ministerului Transporturilor au luat la puricat intreaga documentatie a fostului gestionar Virgil Stoleru, ajungand cu verificarea pana in anul 1997. "Expertii veniti de la Bucuresti controleaza toate documentele financiar-contabile si, din cate stiu, au ajuns sa studieze documentele din anul 1997", ne-au precizat surse demne de incredere din Depoul Pascani.
Filiera lui Costiug
Declaratiile soferului Petru Ichim, in care il incrimineaza pe maiorul Costiug, recent destituit din functia de sef al Postului de Politie Transporturi Feroviare Pascani, au provocat o adevarata isterie. Mai multe persoane care ne-au vizitat la redactie au afirmat ca o parte din motorina sustrasa ajungea in cartierul pascanean Fantanele Mai precis, la domiciliul unor persoane care locuiesc in acest cartier. Din aceleasi surse am aflat ca, in repetate randuri, a fost vazut maiorul Vasile Costiug, insotit de alte persoane implicate, care au detinut functii in depou, ca, periodic, efectuau vizite la o familie din cartierul amintit. Mai multi oameni ne-au confirmat cele spuse de vizitatorii nostri. "Deseori l-am vazut pe politistu