În ziua premierei telenovelelor "Iubire şi onoare" şi "Narcisa sălbatică", telespectatorii au preferat să urmărească filmul "Medalionul", de la Pro TV.
Războiul pentru public al celor mai noi telenovele a fost câştigat de un film cu Jackie Chan. Astfel, conform datelor de audienţă oferite de GfK, telenovela "Narcisa sălbatică" (Antena 1) a înregistrat, în intervalul orar 20.30-21.30, un rating mediu de 5,4%, all urban (648.000 de telespectatori); "Iubire şi onoare" (Acasă TV) a adunat 4,5% rating (540.000 de telespectatori); în vreme ce filmul "Medalionul", cu Jackie Chan, difuzat de Pro TV, a avut un rating de 6,4% (733.000 telespectatori), a observat analistul media Petrişor Obae.
Altfel spus, când doi se ceartă (Antena 1 şi Acasă TV), al treilea câştigă (Pro TV).
Antena 1: "«Narcisa sălbatică » i-a cucerit pe telespectatori"
Cele două posturi care s-au luptat în telenovele, luni seară, interpretează diferit situaţia.
"Încă de la premieră, «Narcisa sălbatică» i-a cucerit pe telespectatori prin faptul că este un basm al zilelor noastre în care oricine se poate regăsi. Protagoniştii, Alina Puscaş şi Gabriel Duţu, întreaga distribuţie, scenariul coordonat de Gabriel Corado, cât şi pasiunea întregii echi pe de profesionişti care au acceptat provocarea proiectului sunt elemente ce au condus către cifrele de audienţă mari", ne-a declarat producătorul Giuliano Doman.
Acasă TV: pe targetul nostru am fost mai buni
Conducerea postului Acasă TV nu pare dezamăgită de audienţa producţiei "Iubire şi onoare", fiind convinsă că telenovela a ajuns la publicul căruia i se adresează şi explică cauzele care au dus la aceste cifre.
"Pe targetul căruia noi ne adresam (femei cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani din mediul urban) performanţele obţinute de «Iubire şi onoare» au fost mai mari decâ