Conducerea CET spune că nu va livra apă caldă până când oamenii nu-şi vor plăti datoriile. Braşovenii, care au facturile plătite la zi şi care nu au apă caldă de o săptămână, au făcut deja reclamaţii la Protecţia Consumatorului. Chiar dacă oamenii se spală la lighean, iar situaţia este mai mult decât revoltătoare, conducerea CET nu are însă, deocamdată, nicio veste bună pentru braşoveni. Promisiunile făcute de către conducerea furnizorului că locatarii care plătesc vor primi apă caldă s-au dovedit a fi deşarte.
Încasări infime
Directorul tehnic al CET, Iosif Gulacs, susţine că vina pentru această situaţie neplăcută o poartă doar braşovenii care nici în momentul de faţă nu şi-au achitat dările la întreţinere. „ Chiar dacă am făcut numeroase apeluri, încasările de la populaţie sunt infime. Deocamdată, banii primiţi nu se pot constitui într-un procentaj din suma totală pe care o avem de încasat” , a explicat Gulacs. Conducerea CET Braşov a început să trimită somaţii asociaţiilor de proprietari datornice şi totodată şi locatarilor cu care a încheiat contracte individuale. „ Nu pot spune când se va relua livrarea apei calde. Sperăm ca lumea să-şi achite datoriile. De asemenea, va mai dura până când banii de subvenţie de la Guvern ne vor fi viraţi”, a punctat Gulacs.
Reclamaţii la CJPC
Nemulţumiţi că nu au apă caldă, cu toate că şi-au achitat facturile la CET, mulţi braşoveni au reclamat situaţia la Protecţia Consumatorului. În schimb, instituţia nu poate ajuta decât asociaţiile de proprietari care au facturile la zi. Braşovenii care totuşi sunt cu întreţinerea la zi, dar au vecini rău-platnici vor avea în continuare de suferit şi nimeni nu îi poate ajuta. „ Vom analiza punctual fiecare reclamaţie. În cazul în care asociaţia are datorii noi nu avem ce face. În schimb, pentru cei ce sunt cu facturile la zi